sydney.reismee.nl

We gaan toch !!!

Heel onverwacht gaan we toch naar Sydney. Het bedrijf waar Walter naartoe zou gaan, vroeg of hij toch nog de training kon komen geven. Van de specialist heeft hij toestemming om te vliegen en te reizen dus nu gaan we toch !! En al op heel korte termijn. Maandag 4 februari vliegen we via Dubai naar Sydney, we komen daar dan dinsdag 5 februari aan. We vertrekken dinsdag 19 februari en zijn dan woensdag 20 februari weer thuis. We gaan dus nog wat langer dan de vorige keer gepland was. Hebben we extra dagen daar om samen door te brengen, Walter zal 4 dagen moeten werken. Vliegtickets zijn al geboekt, nu nog op zoek naar een hotel en huurauto. We hebben al wel tickets voor het Sydney Opera House geboekt, op mijn verjaardag gaan we naar een voorstelling. Leuk verjaardagscadeau :)

Mariëtte

Hoi Nicole en Walter,
Jullie zijn nu onderweg naar Sydney! Hele goede reis toegewenst en alvast heel veel plezier daar samen.
Lieve groetjes, Mariëtte

Opa en oma

Hallo Nicole en Walter, op dit moment zijn jullie al bijna in Dubai. We hopen dat de reis goed verloopt en wensen jullie heel veel plezier in Australië. We zijn benieuwd naar jullie ervaringen.
Groetjes van oma en opa.