sydney.reismee.nl

Woensdag 20 februari 2019

We kwamen vanmorgen rond 01.00 uur plaatselijke tijd op Dubai AirPort aan. 2 Uur later zouden we doorvliegen naar Schiphol. Eigenlijk was het nog best druk op het vliegveld voor zo midden in de nacht. Alle winkels waren ook gewoon open. Die 2 uurtjes zijn dan ook zo voorbij. Toiletbezoek, beetje opfrissen en tanden poetsen, koffie drinken en dan alweer boarden.

En ook deze keer hadden we geluk, het vliegtuig zat weer niet vol. We hadden nu samen de beschikking over 4 stoelen. Fijn hoor, voetjes omhoog, ruimte om te eten. Walter heeft het grootste deel van de reis geslapen. Ik was natuurlijk klaarwakker, ik had de vorige vlucht veel geslapen. Dus dan maar 7 uurtjes lezen en wat spelletjes op de IPad. Keurig op tijd landen we om 7.30 uur Nederlandse tijd op Schiphol.

Toen we het vliegtuig uitkwamen stonden er 2 bewapende mannen. Ze controleerden van bijna iedereen het paspoort, ik mocht zo doorlopen, andere blondharige ook. Maar anderen werden ondervraagd, waar ga je naartoe, waarom ben je hier. Bij sommigen werd het paspoort zelfs met een vergrootglas bekeken volgens Walter. Alles voor de veiligheid. Daarna wachten op de koffers en dan de auto ophalen.

Eindelijk weer gewoon rechts rijden, wat een rust geeft dat. Wel vergistte Walter zich een paar keer in de richtingwijzer en ruitenwisser. Gelukkig was her rustig op de weg, rond 9.15 uur waren we weer in Bavel. We zijn weer thuis na een fantastische tijd Down Under.