sydney.reismee.nl

Onverwacht reisje !!

Niet gepland, maar daarom juist heel leuk! Walter moet voor zijn werk naar Sydney en ik ga gezellig mee. We vertrekken woensdag 31 oktober en blijven 2 weken weg. Walter moet 5 dagen werken, de overige dagen gaan we Sydney en omgeving ontdekken. De vluchten zijn geboekt en een huurauto is geregeld. Verblijf in Sydney wordt geregeld door het bedrijf aldaar, dat is dus nog even afwachten.

Ik ben al weer druk aan het oriënteren op wat we kunnen gaan doen, ook moet ik me natuurlijk 5 dagen alleen vermaken. Maar dat gaat zeker lukken. Walter geeft niet veel om shoppen, dierentuinen en musea, dus dat ga ik in die dagen doen. Samen willen we in ieder geval naar Bondi Beach, Blue Mountains, whale watching en natuurlijk door de stad slenteren. We hebben al wel een voorstelling geboekt in het Opera House, de musical Evita.

Het zal zeker weer een prachtige reis worden. Nog 2 weken wachten ...

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!